ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

11 ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ....Ε.ΣΥ?

  11 ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ

 

ΣΥΝΗΘΩΣ, ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ. ΩΣΤΟΣΟ, ΣΥΧΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ.

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ 11 ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΞΟΔΕΨΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΙΧΑΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΑΡΧΙΚΑ.

  ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΠΡΟΪΟΝ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΕΝΔΟΞΟ ΜΕΤΑ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΠΩΝΥΜΙΑ. ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΣΤΟ INSTAGRAM; ΌΧΙ. ΩΣΤΟΣΟ, ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΕΝΑ ΤΑΠΕΙΝΟ ΚΕΙΚ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΕ ΦΑΝΤΑΧΤΕΡΟ ΚΑΠ ΚΕΙΚ.


 

ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΤΟΥΣ:


o    ΧΡΗΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ: Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ, ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ. ΌΤΑΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΟΥΜΕ ΤΗ “ΣΟΥΠΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ”, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΑΣ ΗΛΙΚΙΑ.

o    ΟΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ, ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ.

o    ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ. Ο ΠΑΝΩ ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΙΟ ΝΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΠΙΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ.

o    ΖΕΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ.

o    ΚΟΛΠΑ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ, ΣΥΧΝΑ ΔΕΝ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ.


 



ΑΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΑΚΡΙΒΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ, ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ: ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΕΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΜΕ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ, ΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ.

 ΆΛΛΗ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΜΥΘΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΒΓΑΖΕΙ ΝΟΗΜΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, Η MILKY WAY ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 1990, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΠΛΕΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΓΑΛΑ. ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΧΑΖΟ; ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ.



 ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΣΥΧΝΑ ΒΑΡΙΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ. ΕΠΙΣΗΣ, ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

 

o    ΈΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΑΝΤΑ.

o    ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΡΟΤΣΙ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ.

o    ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΔΕΞΙΑ. ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΑ. ΠΑΝΤΑ ΣΤΡΙΒΟΥΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙ, ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ.






o    ΜΙΚΡΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ. ΤΑ ΚΑΡΟΤΣΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΟΡΥΒΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.

 

ΈΧΕΤΕ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΠΟΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΣΙΧΛΕΣ ΤΡΩΝΕ ΔΥΟ ΤΗ ΦΟΡΑ; ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.

 ΤΟ 1957, Η HENCKELS ΠΑΡΗΓΑΓΕ ΜΙΑ ΠΑΡΤΙΔΑ ΑΠΟΦΛΟΙΩΤΩΝ ΠΑΤΑΤΑΣ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΙ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΧΑΜΗΛΕΣ.

ΤΟΤΕ, ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΦΥΗ ΙΔΕΑ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ ΤΑ ΧΕΡΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΛΟΙΩΤΩΝ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΦΛΟΥΔΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΑΤΑΣ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ “ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ” ΑΠΟΦΛΟΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΠΑΛΙ.



 ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΝ “ΚΥΡΟΣ” ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΕΞΩΤΙΚΟ ΑΡΩΜΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΟΥ ΣΤΟ ΣΑΜΠΟΥΑΝ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ, ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ.

ΕΠΙΣΗΣ, ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΟΛΠΟ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΚΟΜΜΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ.



  ΑΠ’ Ο,ΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ 7% ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΝΤΡΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ.



 ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΣΥΧΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΤΑ ΔΙΑΣΗΜΑ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ PRINGLES ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ, ΑΦΟΥ Η ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΑΤΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ 42%, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΥΣΙΚΑ ΤΕΛΕΙΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΥΡΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΧΩΡΙΣΤΕΣ ΦΕΤΕΣ: Η ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΤΥΡΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ 51%, ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΤΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΩΣ “ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΥΡΙΟΥ”.



Khttps://kwloxaneio.gr/11-mystika-pou-diafimistes-proionton-den-theloun-na-gnorizoume/


ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΙΚ ,Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ,Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ,ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΛΟΓΙΚΗ,ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ



Οι 12 Ελλάνιες Αξίες

Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα.

 

  1. ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας.
  2. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση.
  3. ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο.
  4. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά, διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου.
  5. ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση, η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τον καθένα πολίτη ξεχωριστά.
  6. ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου.
  7. ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό.
  8. ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας.
  9. ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή, η σύνδεση διαφορετικών ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή.
  10. ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπο φόβου, επιστήμη των κατάπόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις».
  11. ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο (σκοπό) της ύπαρξης του.
  12. ΓΝΩΘΙ Σ’ ΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιο σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια