ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ [ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ???]

  

ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΕΦ.ΣΥΝ.


·  


·         

·         

Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΩΤΗ ΑΙΤΙΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΣΕΒ

 ● ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 11 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ.

 

Ο ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΧΑΜΗΛΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ, ΕΝΩ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΟΥΣ.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΣΕΒ, ΣΧΕΔΟΝ 1 ΣΤΙΣ 3 ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΤΡΙΤΟΣ ΛΟΓΟΣ, Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΕΛΛΙΠΗΣ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΝΩ Ο ΧΑΜΗΛΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΟΛΙΣ ΣΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΕΣΗ.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΣΕΒ, ΤΟ 35,6% ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

 

ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΣ (45,9%) ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (44,7%). ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΕ ΟΡΟΥΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.


ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (49,2%) ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (41,4%). ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΝΤΟΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (37,1%) ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (34,8%), ΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ LOGISTICS (29,6%) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ (28,4%).

ΩΣΤΟΣΟ, ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΓΣΕΕ (KANEΠ), ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΦΥΓΗΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ.



Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΣΕΒ, ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΧΘΕΣ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΕΒ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ «Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΓΕΙ: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΜΕ ΜΕΛΛΟΝ», ΕΝΤΟΠΙΣΕ 11 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ.

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΗΣ:

■ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΕΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
■ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ HYPERLINK ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
■ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
■ ΤΕΧΝΙΚΟΣ HYPERLINK ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
■ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΩΝ
■ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ - ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
■ ΕΡΓΟΔΗΓΟΣ ΚΛΑΔΟΥ ΕΞΟΡΥΞΗΣ
■ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ
■ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ
■ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
■ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΟΥ.

ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. ΣΕ ΑΥΤΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ 240.000 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ. ΟΙ 80.000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.

ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΣΧΕΔΟΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ Η ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΘΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΡΥΘΜΟ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.

 ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ?

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ?

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ

ΓΙΑΤΙ ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΤΕ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ

ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΛΘΗΚΑΝ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ,ΚΑΙ ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗ

ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΄΄ΕΞΩ΄΄

ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ,ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟΙ

ΕΞ΄ΑΛΛΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ,ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΘΑ ΑΡΚΟΥΝ ,ΩΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΣΟ ΜΙΣΘΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΗΝΙΑΙΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΓΙΑ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ 

ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ,ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΚΟΥΝ ΔΥΟ ΜΙΣΘΟΙ [ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ] ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΜΟΝΟΝ ΤΩΝ ΠΑΓΙΩΝ ΕΞΟΔΩΝ

ΠΑΡΑΘΕΤΩ  ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ 

 

ΕΡΓΑΣΙΑ

4.1. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ.
4.2. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΙΧΜΗΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΡΓΟΥ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ. ΜΕ ΤΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ,
4.3. ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ.
4.4. Η ΑΜΟΙΒΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
4.5. 
Η ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΥΨΗΛΟΤΑΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ ΣΕΛΙΔΑ 15 ΑΠΟ 40
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ. 
ΌΛΑ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΑΦΟΥ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ ΘΑ ΕΞΥΓΙΑΝΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΕΣΩ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ. ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΣΟΦΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΠΟΡΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ).
4.6. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΤΕΡΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΝΣΕΡΒΟΠΟΙΕΙ ΣΕ ΠΑΝΑΘΛΙΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
4.7. ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΠΑΡΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΗΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ Κ.Ο.Κ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΩΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ ΑΥΤΑΡΚΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ.

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΩΣ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ.
ΣΕΛΙΔΑ 11 ΑΠΟ 40
1.1. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ, ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
1.2. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΘΕΑΤΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΛΠ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΘΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΕΦΕΣΗ Η ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ.
1.3. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΘΛΗΜΑ. ΈΤΣΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ.
1.4. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΡΤΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΜΦΥΤΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ. ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.
1.5. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΟΠΩΣ ΘΕΑΤΡΟ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΓΛΥΠΤΙΚΗ, ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΑΣ.
1.6. ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ- ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ, ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ .
1.7. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ 12 ΑΠΟ 40  ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΟΤΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΈΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΣΤΟΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΚΛΠ).
1.8. ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ. ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΛΙΓΜΕΝΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗ.
1.9. ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ 
Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ «ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ» ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ).
1.10. ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ 
ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.
1.11. Η ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ. ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΕΪΚΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
1.12. ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΑ 13 ΑΠΟ 40  ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
1.13. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ 
ΚΑΘΕ ΝΕΟΤΕΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
1.14. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑΣ «ΠΟΛΙΤΗΣ».
1.15. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ. ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΟ. ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΩΝ. ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΣΕ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΘΙΓΕΙ, ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΔΙΑΡΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.
2.2. ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ ΧΩΡΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ, ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΑΞΟΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. 
ΣΕΛΙΔΑ 14 ΑΠΟ 40
2.3. ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΗΛΙΚΙΩΝ. ΘΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΕΝΑ «ΤΕΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Η ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ «ΕΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΡΤΙΣΗ», ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ, Ο ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ, ΤΑ ΝΕΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΝΕΕΣ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΕΣ, ΤΕΧΝΕΣ, ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.



 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια