ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΥΝΕΝΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ:
1) Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΟΤΑ, ΩΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΝ, ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΟΥΝ, ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ.
2)ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (101 ΠΑΡ.2) ΑΝΑΦΕΡΕΙ: «Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΓΕΩΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ». Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΛΥΣΗΣ.
.3) Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΝΩ ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΗΣΙΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΗΣΙ, ΠΛΗΝ ΕΥΛΟΓΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ, ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ.
4) ΟΙ ΟΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΕΑΣ ΧΑΡΑΞΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΚΟΙΝΑ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
5) ΟΙ ΝΕΟΙ ΟΤΑ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΜΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ: ΤΟ ΧΩΡΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΗΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ, ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΣ – ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΑΡΚΕΙΑ – ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΟΤΑ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ Η ΚΕΔΚΕ ΤΟ 2007 ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΚΥΛΛΗΝΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:
• ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ (ΟΠΩΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ, Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, Η ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΗ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ, Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ).
• ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ (ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΕΣΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ, ΟΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ, ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ).
• ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ (ΟΠΩΣ Η ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ, Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ, Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ).
• ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ (ΟΠΩΣ ΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ, ΤΟ ΣΧΗΜΑ, Η ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ).
• ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ (ΟΠΩΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ, Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ).
• ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΟΥ (ΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΕΝΔΟΓΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟ).
• ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ, ΙΣΤΟΡΙΚΑ.
• ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ:
Α) Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ / ΧΩΡΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ).
Β) Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΙΚΙΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ.
Γ) Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΔΗΜΟΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΣ ΟΤΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ. ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ 332 ΔΗΜΩΝ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 102 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ. ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ
ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΗΣ 27ΗΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 1833 Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΑΙΡΕΙΤΑΙ ΣΕ 45 ΕΠΑΡΧΙΕΣ, 10 ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΥΣ. ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΕΞΗΧΘΗΣΑΝ ΤΟ 1834 ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΜΕ ΕΜΜΕΣΟ ΤΡΟΠΟ. ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 15 ΕΩΣ ΤΙΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 1835. ΤΟ 1912 Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΝΖ 1912 «ΠΕΡΙ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ» ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. ΤΟ 1997 ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ Ν. 2539/97 (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ») ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ Ο.Τ.Α. ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΔΗΜΩΝ, ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΝΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ. ΈΝΑ ΝΕΟ ΚΥΜΑ ΣΥΝΕΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΥΡΥΤΕΡΩΝ ΔΗΜΩΝ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ ΤΟ 2011, ΟΤΑΝ ΤΕΘΗΚΑΝ ΣΕ ΙΣΧΥ ΟΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ». ΤΟ 2019 ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ.
ΌΡΓΑΝΑ:
ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ:
· Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΩΣΤΟΣΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΕΙ.
· ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟ 15-51 ΕΔΡΕΣ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ). ΣΕ ΑΥΤΟ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΕΔΡΟΙ. Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΕΔΡΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΠΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΦΥΣΗΣ.
· Η ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ), ΠΕΝΤΑΜΕΛΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ.
· ΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ (ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ), ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΠΙΣΤΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΥΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΚΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ.
· ΤΑ ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΔΡΕΣ (ΣΥΝΗΘΩΣ 5-10) ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΧΩΡΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ, ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ (ΕΝΑ Η ΔΥΟ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Η ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ). ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥΣ.
· Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
· ΤΕΛΟΣ ΡΟΛΟ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΤΟΠΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΙΕΣΗΣ, ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΛΠ.
ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 102 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ:
1. Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΩΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΒΑΘΜΟΥ. ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ. ΝΟΜΟΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ. ΜΕ ΝΟΜΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Η ΑΣΚΗΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. 2. OΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ. OΙ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ, ΟΠΩΣ ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ. 3. ΜΕ ΝΟΜΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΡΓΩΝ Η ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Η ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΙ Η ΕΚΟΥΣΙΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΙΡΕΤΑ ΟΡΓΑΝΑ. 4. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΣΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ. O ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΣΚΕΙΤΑΙ, ΟΠΩΣ ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ. ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΣΤΑ ΑΙΡΕΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ ΕΚΠΤΩΣΗ Η ΑΡΓΙΑ, ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΠΟ ΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ. 5. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ, ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΑΥΤΩΝ. ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΜΗ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ Η ΤΕΛΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΙΚΑ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΠΟΡΩΝ. ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
ΈΣΟΔΑ
ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ, ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΛΗ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΟΤΑ ΠΡΩΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΒΑΣΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ: 20% ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, 50% ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ 3% ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ. ΈΣΟΔΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΗΓΕΣ ΟΠΩΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ, ΕΝΟΙΚΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ. ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΦΑΣΜΑ ΠΙΘΑΝΩΝ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ.
ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ:
ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 1984 ΩΣ ΤΟ 2010 ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΙΔΡΥΟΥΝ ΑΜΙΓΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ [1]. ΑΥΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΚΑΙ ΛΟΓΟΔΟΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ, ΕΝΩ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΟΡΚΩΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ Η ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ. ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΝΩ ΘΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Η ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
ΣΗΜΕΡΑ, ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΘΕΙ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Η ΝΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ (Α.Ε.).
ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΗΜΟΙ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΕΙΝΑΙ:
· ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΟΥ ΣΑΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ (ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΩΓΗΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ
· ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΥ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
· ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ.
· ΤΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΙΔΡΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΗ ΔΡΑΣΗ (ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΛΠ)
ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ
· ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΎΔΡΕΥΣΗΣ-ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ (Δ.Ε.Υ.Α.), ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ. (ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΎΔΡΕΥΣΗΣ-ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ, ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΡΥΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥΣ - ΕΥΔΑΠ ΚΑΙ ΕΥΑΘ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.)
· ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ-ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ Η/ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ. (ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ: Η Δ.Ε.Π.Θ.Ε. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (TV 100 & FM 100), Η Δ.Ε.Ρ.Τ.Ο. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ TV), Η Δ.Ε.Π.Ε.Ι. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΛΛΕΣ, ΑΝΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.)
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΗΜΩΝ
· 1912:642 ΔΗΜΟΙ, 4143 ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
· 1923:40 ΔΗΜΟΙ, 4757 ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
· 1928:53 ΔΗΜΟΙ, 4990 ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
· 1996:441 ΔΗΜΟΙ, 5382 ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
· 1998:900 ΔΗΜΟΙ, 133 ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
· 2006:910 ΔΗΜΟΙ, 127 ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
· 2011:325 ΔΗΜΟΙ
· 2019:332 ΔΗΜΟΙ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
ΔΛΔ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ,ΑΠΟ ΤΟ 1984 ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ
-ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ- ΔΛΔ ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ?
ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ?
ΑΥΤΗ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΟ ΚΕΔΕ -ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΩΣΗΣ ΔΗΜΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ- ΤΙ ΚΑΝΕΙ?
ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΟΥ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΗΡΘΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ [ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ],ΥΨΟΥΣ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (€2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ ,
ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ,ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΥΠΑΚΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΤΑΧΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΜΟΙ,ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ
ΔΙΝΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ -ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΗΜΟΤΗ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΩΝ,ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ
Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ. Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ. Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
ΣΕΛΙΔΑ 1 από 40
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (€2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
ΣΕΛΙΔΑ 2 από 40
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
Ο Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION», World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
ΣΕΛΙΔΑ 3 από 40
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλείων, στα οποία κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
0 Σχόλια