ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

EUROSTAT ΓΙΑ ΤΟ 2020, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΕΙΚΤΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.

  ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ 


ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ Η ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ.

ΠΕΡΙΠΟΥ 1 ΣΤΟΥΣ 10 ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΥΤΟ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ 18,1%. ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΑ ΥΨΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΟ 0,9% ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΟΤΑΝ ΤΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΣΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.

ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΕΣΘΟΝΙΑ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 16,4% ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ Η ΣΕΡΒΙΑ ΜΕ 5,8%, Η ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΜΕ 4,8%, Η ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΜΕ 4,7%, ΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΜΕ 4,5%, Η ΛΕΤΟΝΙΑ ΜΕ 4,3%, ΠΟΛΩΝΙΑ ΜΕ 4,2%, ΣΛΟΒΕΝΙΑ ΜΕ 2,9%, ΣΛΟΒΑΚΙΑ ΜΕ 2,6%, ΙΤΑΛΙΑ ΜΕ 2,4%, ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ ΜΕ 2,2%, Η ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΜΕ 2,1% ΚΑΙ Η ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΜΕ 2%. ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ 27 ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 1,8% ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ.

ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ Η EUROSTAT ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2018 ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΑΦΕΝΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΕΦΕΡΕ Ο ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΥΣΚOΛΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΟΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ COVID-19.

ΌΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η EUROSTAT «Η ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ, ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ, ΝΑ ΕΜΒΑΘΥΝΕΙ ΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ».


51015
Μάλτα
Μάλτα
Εσθονία
8,1
Ελλάδα
Σερβία
Ρουμανία
Φινλανδία
United Kingdom
Λετονία
Πολωνία
Ισλανδία (2017)
Σλοβενία
Turkey
Μοντενεγκρο (2017)
Σλοβακία
Ιταλία
Βόρεια Μακεδονία
Λιθουανία
Πορτογαλία
Ιρλανδία
EU27
Βέλγιο
Δανία
Βουλγαρία
Κροατία
Κύπρος
Σουδία
Νορβηγία
Γαλλία
Ουγγαρία
Ελβετία
Τσεχία
Λουξεμβούργο
Αυστρία
Γερμανία
Ισπανία
Ολλανδία
Μ
Χαμηλό
 εισόδημα
Υψηλό
 εισόδημα
Χαμηλό εισόδημα
Υψηλό εισόδημα
Εσθονία
16
14,4
Ελλάδα
18,1
0,9
Ρουμανία
8
1,6
Φινλανδία
5,6
3,2
Λετονία
8,8
1,3
Πολωνία
5,7
3,3
Σλοβενία
2,7
2,1
Σλοβακία
3,6
1,7
Ιταλία
4,8
0,8
Λιθουανία
2,3
1,2
Πορτογαλία
4,2
0,3
Ιρλανδία
3,9
0,4
EU27
3,4
0,7
Βέλγιο
5,5
0
Δανία
3
1,4
Βουλγαρία
4,3
0
Κροατία
4,8
0,3
Κύπρος
3,3
0
Σουδία
2,3
0,6
Γαλλία
2,5
0,4
Ουγγαρία
1,7
0,2
Τσεχία
1,1
0,2
Λουξεμβούργο
0,7
0
Αυστρία
0,7
0
Γερμανία
0,4
0
Ισπανία
0,2
0,1
Ολλανδία
0,6
0
Μάλτα
0,2
0
Σερβία
13,9
1,5
United Kingdom
5,1
3,2
Ισλανδία (2017)
7,4
1,6
Turkey
8,1
0,3
Μοντενεγκρο (2017)
4,2
0,8
Βόρεια Μακεδονία
5,6
0,5
Νορβηγία
2,5
0,7
Ελβετία
1,8
0

5
Μάλτα
Μάλτα
18,1
Ελλάδα
Εσθονία
Σερβία
Λετονία
Turkey
Ρουμανία
Ισλανδία (2017)
Πολωνία
Φινλανδία
Βόρεια Μακεδονία
Βέλγιο
United Kingdom
Ιταλία
Κροατία
Βουλγαρία
Πορτογαλία
Μοντενεγκρο (2017)
Ιρλανδία
Σλοβακία
EU27
Κύπρος
Δανία
Σλοβενία
Γαλλία
Νορβηγία
Λιθουανία
Σουδία
Ελβετία
Ουγγαρία
Τσεχία
Λουξεμβούργο
Αυστρία
Ολλανδία
Γερμανία
Ισπανία
Μάλτα

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια