ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Η ΜΟΔΑ ΤΩΝ GREEKLISH ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΕΛΛΟΧΕΥΟΥΝ

  


Η ΜΟΔΑ ΤΩΝ GREEKLISH ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΕΛΛΟΧΕΥΟΥΝ



Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ, ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑ ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΦΡΑΣΗ. ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ Η ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΤΑΚΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ. ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ 8Ο Π.Χ, ΑΙΩΝΑ (ΠΡΩΤΕΣ ΣΕ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ) ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙ 2400 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΊΔΙΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ (ΜΠΑΜΠΙΝΙ¬ΩΤΗΣ, 2000).

        Ή ΓΡΑΦΗ ΥΠΗΡΞΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΕΣ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΚΚΟΛΑΠΤΟΜΕΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥ 8ΟΥ Π.Χ. ΑΙΩΝΑ. ΣΥΝΕΤΕΛΕΣΕ ΣΤΟ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΟΥΝ ΟΙ ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΓΡΑΠΤΑ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Η ΓΡΑΦΗ ΔΙΑΤΡΑΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΙΡΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ, ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΙΝΗΤΡΟ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΠΟΛΗ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΜΝΗΜΗΣ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΩΘΕΙ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΑΥΤΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ;
ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΩΤΗΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΟΡΙΣΜΟ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ ΤΑ GREEKLISH ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ.
ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ

GREEKLISH ΕΙΝΑΙ Η ΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΦΩΝΗΕΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΩΝ, ΤΗΝ ΜΕΙΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ ΠΟΥ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΝΑΝ ΚΟΙΝΟ ΚΩΔΙΚΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ. Π.Χ. ΤΙΠΟΤΑ = TPT, ΜΗΝΥΜΑ =MNM, MESSAGE = MSG, (ΜΗΝΥΜΑ), ΔΗΛ. =DID, THANKS =TNX (ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ), ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ =TESPA,LOUGH OUT LOUD = LOL (ΓΕΛΑΩ ΔΥΝΑΤΑ), ΦΙΛΑΚΙΑ = FLK, BE RIGHT BACK = BRB (ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΑΜΕΣΩΣ), ΚΑΛΗΜΕΡΑ = KLM,
I DON’T KNOW = IDK (ΔΕΝ ΞΕΡΩ), FOR YOU = 4Υ (ΓΙΑ ΣΕΝΑ) Κ.Α. (WWW.EMPROSNET.GR).

ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΜΟΔΑ ΤΩΝ GREEKLISH

ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ GREEKLISH ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΩΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '90, ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΑΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΙΤΑ ΣΤΙΣ ΜΑΖΕΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΑΡΧΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΚΙ ΕΤΣΙ ΤΑ GREEKLISH ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΑΝ ΩΣ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΥΠΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΦ' ΟΣΟΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ, ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑ¬ΦΟΥΝ ΣΕ GREEKLISH ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ;

ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ

Ό ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΔΡ. Ε. ΠΑΠΑΝΗΣ, ΑΝΑΦΕΡΕΙ: «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ GREEKLISH ΩΣ ΜΕΣΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ... ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ. "ΌΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΖΗΤΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ...» (ΕΠΙΚΑΙΡΑ.GR).

«ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΛΕΚΤΟΣ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙΝ', ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΜΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠ' ΑΥΤΟ... ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΑ. ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΛΕΚΤΟΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΖΩΗ... ΤΑ GREEKLISH ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΣΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ...»

      ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΑΝΑΚΥΠΤΕΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙΡΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΣΗ Η ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ GREEKLISH ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;
      ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΗΣΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2008-09) ΤΟΣΟ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ, ΛΥΚΕΙΟ, ΕΠΑΛ) ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΟΤΙ Η ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ GREEKLISH, ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΛΑΘΩΝ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ, ΠΟΣΟΣΤΟ 77,4% ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ GREEKLISH, ΜΕ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΗ ΑΥΞΗΣΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ. ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΟΤΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ ΛΕΞΕΙΣ ΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΕ GREEKLISH ΣΕ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 64,3% ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΛΑΘΗ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΟΝΟΥ Η ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΤΑ ΡΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑΓΗ ΠΤΩΣΗΣ ΣΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΜΕ ΑΛΛΗ, ΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΤΟΝΙΣΜΟΥ Η ΣΗΜΕΙΩΝ ΣΤΙΞΗΣ, ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ «ΛΑΤΙΝΙΚΩΝ» ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ, ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ, ΦΩΝΗΤΙΚΑ ΛΑΘΗ (ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΦΘΟΓΓΟΥΣ Π.Χ. ΚΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ Ξ), ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΜΗΣΗ ΛΕΞΕΩΝ, Π.Χ. TESPA ΑΝΤΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, TPT ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ, DID ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΗΛΑΔΗ Κ.Α. (WWW.ENET.GR).

         ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ, Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΟΔΕΓ Κ. Κ. ΚΑΡΚΑΝΙΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ: «ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΚΠΟΝΟΥΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ GREEKLISH... Ό ΙΔΙΟΣ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΑΥΤΟ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΕΝΟΣ ΚΩΔΙΚΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. "ΑΝ ΑΥΤΗ Η ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕΤΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ.» (ΕΠΙΚΑΙΡΑ.GR).
      ΤΕΛΟΣ, Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ ΔΡ. Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΩΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ «ΑΠΟΞΕΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΛΕΞΕΩΝ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ GREEKLISH». "ΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΟΥΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ:

      «ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ: ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΙ. ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΣΕ ΗΜΕΡΕΣ ΚΡΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΥΨΟΥΜΕ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Α Ο ΤΟΠΟΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ, Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΕΥΓΛΩΤΤΟ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ Η ΓΛΩΣΣΑ. ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ, ΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΠΑΝΟ ΑΠ ΟΛΑ Η ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑ... ΤΑ GREEKLISH ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ. ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ. "ΈΧΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ, ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ, ΤΟ ΟΠΤΙΚΟ ΙΝΔΑΛΜΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΙΛΙΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ.» (WWW.TANEA.GR).

ΠΗΓΕΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ. ΜΕΛΛΟΝ, Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ,
ΕΚΔΟΣΕΙΣ, GUTENBERG, ΑΘΗΝΑ, 2000.
WWW.EMPROSNET.GR
WWW.EPIKAIRA.GR
WWW.TANEA.GR

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΄΄ΞΕΝΩΝ΄΄ΙΔΕΩΝ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΑΣ ,ΣΤΗΝ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΜΑΣ,ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΤΩΝ ΜΑΓΑΖΙΩΝ ΜΑΣ,ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡ(Σ)ΟΦΗ ΜΑΣ
ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ,ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ,ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΑ ΚΟΣΜΗΜΑ
ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΘΑ ΥΙΟΘΕΤΗΘΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων ΣυνΕλευσις:

https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

ΠΑΙΔΕΙΑ:

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΩΣ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ.
ΣΕΛΙΔΑ 11 ΑΠΟ 40
1.1. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ, ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
1.2. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΘΕΑΤΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΛΠ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΘΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΕΦΕΣΗ Η ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ.
1.3. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΘΛΗΜΑ. ΈΤΣΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ.
1.4. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΡΤΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΜΦΥΤΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ. ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.
1.5. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΟΠΩΣ ΘΕΑΤΡΟ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΓΛΥΠΤΙΚΗ, ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΑΣ.
1.6. ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ- ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ, ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ .
1.7. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ 12 ΑΠΟ 40  ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΟΤΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΈΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΣΤΟΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΚΛΠ).
1.8. ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ. ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΛΙΓΜΕΝΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗ.
1.9. ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ «ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ» ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ).
1.10. ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.
1.11. Η ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ. ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΕΪΚΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
1.12. ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΑ 13 ΑΠΟ 40  ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
1.13. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΘΕ ΝΕΟΤΕΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
1.14. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑΣ «ΠΟΛΙΤΗΣ».
1.15. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ. ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΟ. ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΩΝ. ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΣΕ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΘΙΓΕΙ, ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια