ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ «ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ» ΚΑΙ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ… ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΝ!

  

ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ «ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ» ΚΑΙ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ… ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΝ

 

ΦΩΤΟ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ «ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ» ΚΑΙ Η ΙΟΜΗΧΑΝΙΑ… ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΝ

ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ «ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ» ΚΑΙ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ… ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΝ

ΝΤΑΝΙ ΒΕΡΓΟΥ

Η «ΕΦ.ΣΥΝ.» ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ, ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΔΕΠΥ) ΚΑΙ ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΑ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΙΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΕΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΩΣ ΧΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ ΣΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΜΕ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΤΟ 30%, ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ 2-4%.

ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΕΝΩ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ «ΔΗΜΟΣΙΟΥ» ΑΠΟ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΕΔΙΟ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΘΗΣΗ ΤΟΥ… ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ.

ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΑ (ΒΛΕΠΕ ΔΕΠΥ) ΜΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ «ΕΦ.ΣΥΝ.» Ο ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, Ο ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣ ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑΝΣΥ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.

ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

ΑΠΟ ΤΙΣ «ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ» ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ «ΔΥΣ-» (ΔΥΣΛΕΞΙΑ, ΔΥΣΑΝΑΓΝΩΣΙΑ, ΔΥΣΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΑΡΙΘΜΗΣΙΑ, ΔΥΣΦΑΣΙΑ), ΤΗ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ.

ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΑΡΩΝΟΥΝ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ.

Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΟΣΟ ΤΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ «ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ» ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΤΟ 30% (!) ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ 2-4%, ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ, ΟΠΩΣ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΔΕΠΥ) – ΔΙΕΘΝΩΣ ΓΝΩΣΤΗ ΩΣ ATTENTION DEFICIT HYPERACTIVITY DISORDER (ADHD).

ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΤΩΡΙΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΟΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΕΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.

-Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.

ΠΕΡΣΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΚΑΛΕΣΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ «ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΔΕΠΥ». Η… ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΟΤΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ «ΔΕΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ, ΔΕΝ… ΤΟ ΕΝΑ, ΔΕΝ… ΤΟ ΑΛΛΟ».

Η ΜΑΜΑ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΑΜΑΔΕΣ, ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΟΤΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΠΩΣ «ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΕΙΔΙΚΟΣ». ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΞΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ.

-Η ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ 9 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.

Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΕΙΠΕ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΤΗΣ ΟΤΙ «ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ». Η ΜΑΜΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΗΚΕ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΕ.

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΧΕΙ ΦΕΤΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΣΑΝ «ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ» ΚΑΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΕΚΑΝΕ ΠΙΣΩ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΥ.

ΩΣΤΟΣΟ, ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΑΛΛΑ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ, ΑΦΟΥ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΩΝ «ΕΙΔΙΚΩΝ».

-ΌΠΩΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ.

Η ΜΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ 13 ΧΡΟΝΩΝ. ΔΙΑΓΝΩΣΤΗΚΕ ΜΕ ΔΕΠΥ ΣΤΑ 6 ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟ ΚΙ ΕΚΤΟΤΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΡΙΤΑΛΙΝΗ.

TΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΙΤΑΛΙΝ;

Ριταλίν είναι το κοινό όνομα της μεθυλφενιδάτης, η οποία έχει καταχωρηθεί από την Υπηρεσία Δίωξης Ναρκωτικών των ΗΠΑ (DEΑ) ως ναρκωτικό Σχεδίου ΙΙ – ανήκει δηλαδή στην ίδια κατηγορία με την κοκαΐνη, τη μορφίνη και τις αμφεταμίνες.1Χρησιμοποιείται από τους έφηβους για τα διεγερτικά της αποτελέσματα.https://www.notodrugs.gr/course/lesson/the-truth-about-ritalin/what-is-ritalin.html

Ο ΝΙΚΟΛΑΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΔΙΑΓΝΩΣΤΗΚΕ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙ 3 ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΑΝΤΙ 1.000 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ!
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ; 

ΜΟΔΑ! ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ «ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ» ΚΑΙ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ… ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΝ

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ, ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΗΝ «ΕΦ.ΣΥΝ.» ΓΙΑ ΜΟΔΑ:

«ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ. ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΤΟΤΕ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ ΜΕ 30%.

ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟ 27%, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ, ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ» ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΝΤΑΣ «ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΝ» ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ «ΚΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ. ΠΡΙΝ ΞΕΣΠΑΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΥΜΑΙΝΟΤΑΝ ΜΕΤΑΞΥ 2-4%, ΕΝΩ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕΤΑΞΥ 4-7%».

ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ ΑΥΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΠΥ:

«ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ, ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ. ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΔΗΜΙΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ.

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ, ΤΩΝ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΝ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΑ». «ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΩΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ», ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ.

«ΌΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΑΓΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΙΣΤΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟΚΛΙΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ, ΑΥΤΟ ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΑΜΕΣΗΣ ΛΥΣΗΣ.

ΌΤΑΝ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΕΠΩΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΤΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ “ΒΑΦΤΙΣΟΥΜΕ” ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΓΟΡΓΟΥΣ», ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ Ο Δ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ.

«ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΜΕΤΡΑΕΙ 6-7 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΟΥΣ, ΕΝΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ».

«ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ» ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Ο ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣ ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΑΣΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ, ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΚΑΪΤΕΙΟ, ΣΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ ΛΕΡΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΡΙΖΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ.

ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ «ΕΦ.ΣΥΝ.» ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ, ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΕΧΝΗΤΟ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΠΟΣΟΣΤΟ.

«ΑΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ -ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥΣ- ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΕΣ, Η ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗ ΝΙΟΣΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ».

ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΤΟ «ΔΗΜΟΣΙΟ» ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ. ΤΑ ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΝΕΚΑΘΕΝ, ΤΟΣΟ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΑ, ΠΟΥ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ, ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ – ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ!

ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ: ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ (ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ, ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ – ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΑ). ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΔΙΑΓΝΩΣΗ/ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ «ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΟΥΝ» ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ (ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ Κ.ΛΠ.), ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ.

Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙΝΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ, ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΜΕ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.

«ΕΙΝΑΙ Η ΕΣΑΕΙ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ “ΔΗΜΟΣΙΟΥ” ΑΠΟ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΕΔΙΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΘΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ, ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΕΔΩ, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ «ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥΣ» Η «ΥΠΟΓΕΙΟΥΣ» ΔΙΑΥΛΟΥΣ ΜΙΑΣ ΚΑΚΟΗΘΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ – ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ», ΕΞΗΓΕΙ Ο Θ. ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ: ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΙΑ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ-ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΗ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ (ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ, ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ Κ.ΛΠ.) ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ.

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ, ΒΕΒΑΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΣΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ. ΈΤΣΙ -ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ- ΒΑΖΟΥΝ ΒΑΘΙΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ, ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ «ΟΠΟΥ ΦΤΩΧΟΣ ΚΙ Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ».

ΦΑΡΜΑΚΟ, Η ΕΥΚΟΛΗ «ΛΥΣΗ»

ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Κ.ΛΠ., ΕΞΟΥΘΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ» Η «ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ», ΟΠΩΣ ΑΜΕΣΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΠΑΙΔΙΑ.

– ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΠΡΟΟΔΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΔΙΑΤΑΡΑΚΤΙΚΑ.

– ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΗΣΥΧΑ, ΑΠΡΟΣΕΧΤΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ «ΥΠΑΚΟΥΝ», ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΛΗΣΗ, ΧΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΑ, ΑΚΑΤΑΣΤΑΤΑ, ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΑ, ΜΙΛΑΝΕ ΠΟΛΥ, ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.

ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΕΚΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΩΡΟ, ΣΕ ΜΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ Η ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ.

«Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΟΧΕΤΕΥΘΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΓΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΩΝ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΖΟΝΤΑΙ “ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ”», ΛΕΕΙ Ο Θ. ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ: «Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ Η ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ».

ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΚΗ Η ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΛΟΠΟΙΗΤΙΚΑ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΩΣ ΑΤΟΜΙΚΟ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ/ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟ, Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ, Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ, ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ, ΤΟ «ΚΛΙΜΑ» ΚΑΙ Η «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΗ – ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΝΟΥΝ ΑΠ’ ΕΞΩ.

«ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΡΕΤΟ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ» 

ΤΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ;

«ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΟΜΩΣ, ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ. ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;» ΤΟΝΙΖΕΙ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ «ΕΦ.ΣΥΝ.» Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΙΩ ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗ, ΔΑΣΚΑΛΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ.

«ΌΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΛΕΠΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ. Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ, ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΡΥΘΜΟ ΚΑΙ ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ».

ΟΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, ΟΧΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ.

«ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ. ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΝΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΠΛΗΘΩΡΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ Η ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΘΟΛΕΣ, ΟΠΩΣ Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ “ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ”».

5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΔΑΣΚΑΛΑ 

ΤΟ «ΧΑΠΙ ΤΗΣ ΥΠΑΚΟΗΣ»

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ «ΕΥΚΟΛΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ» ΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΗΣ ΔΕΠΥ, ΟΠΩΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ, ΕΞΗΓΕΙ Ο Θ. ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ.

ΡΙΤΑΛΙΝΗ -ΜΙΑ ΑΜΦΕΤΑΜΙΝΗ ΠΟΥ Η ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΥΝΟΪΚΗ ΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ- ΕΙΧΕ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΗΣ (ΕΘΙΣΤΙΚΟ Κ.ΛΠ.).

ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟΥ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟΥ, ΕΠΑΡΚΟΥΣ, ΣΙΩΠΗΛΟΥ, ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΟΥ, ΠΟΥ, ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ, ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΗΣΥΧΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΗΣΥΧΟΣ.

ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΟ ΩΣ ΤΟ «ΧΑΠΙ ΤΗΣ ΥΠΑΚΟΗΣ», Η ΡΙΤΑΛΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟ ΤΗΣ NOVARTIS, «ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ».

«ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΕΙ ΔΕΠΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΥ ΒΑΘΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΖΩΗΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ, ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ, ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ, ΜΟΝΟ ΤΟΥ Κ.ΛΠ.

Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΦΥΣΙΚΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ», ΕΞΗΓΕΙ Ο Κ. ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ.

ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ 2017 Ο ΕΟΠΥΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΔΙΑΓΝΩΣΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.

ΠΕΡΙΕΚΟΨΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗΚΕ «ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ» ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΙΛΟΝΙΚΗΤΗΣ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗΣ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΒΓΗΚΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑΝ. ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ, ΑΝΔΡΕΑ ΞΑΝΘΟΥ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟΤΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ -ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΙΑΤΡΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ (ΠΑΙΔΙΑΤΡΩΝ, ΝΕΥΡΟΛΟΓΩΝ, ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΦΥΣΙΑΤΡΩΝ), ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ, ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΩΝ, ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ), ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ- ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΠΟΡΙΣΜΑΤΟΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ.

ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο Δ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΕΤΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ.

ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΙΑ, ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΥΣ, ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ 

ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ ΥΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑΤΡΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ.

Η ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΞΑΝΑΧΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ.

Η ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΠΛΩΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ, ΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ Κ.ΛΠ., ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

ΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΩΝ, ΩΣ ΤΗ ΜΟΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙ Ο Θ. ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, «ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΣ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ».

ΠΗΓΗ ΑΡΘΡΟΥ: WWW.EFSYN.GR 

Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΜΕΤΡΑΕΙ 6-7 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΟΥΣ, ΕΝΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ».

ΚΑΙ ΕΣΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΧΝΗΤΟ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΠΟΣΟΣΤΟ.

«ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ» ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΤΟ «ΔΗΜΟΣΙΟ» ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ. ΤΑ ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΝΕΚΑΘΕΝ, ΤΟΣΟ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΑ, ΠΟΥ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ, ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ – ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ!
ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ: ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ (ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ, ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ – ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΑ). ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΔΙΑΓΝΩΣΗ/ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ «ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΟΥΝ» ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ (ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ Κ.ΛΠ.), ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ.
«ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ “ΔΗΜΟΣΙΟΥ” ΑΠΟ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΕΔΙΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΘΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ, ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ 
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40  ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40  βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.



 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια