ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ «ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ» ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ....Ε.ΣΥ?

  

ΤΟ 1960, Ο ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΙ ΜΥΘΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΟΣ JOHN HERSEY (1914-1993), ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΕΝΑ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ, ΤΟ “THE CHILD BUYER” («Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ»), ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ «ΑΓΟΡΑΖΑΝ» ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΕΙΣ ΑΤΖΕΝΤΕΣ «ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ».

“Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΕΤΗΣΙΑ 1,5 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ”, ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η CLIMATE CHANGE BUSINESS JOURNAL. ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ GRETA THUNBERG ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΕΡΔΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ «ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ» ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ.

ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΗΣΥΧΟΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΡΑ – ΝΥΧΤΑ, ΕΝΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 16 ΕΤΩΝ, ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΨΥΧΙΚΕΣ «ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ» (ΕΧΕΙ ΔΙΑΓΝΩΣΤΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΆΣΠΕΡΓΚΕΡ, ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΑΥΤΙΣΜΟΥ), ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΜΑΝΙΩΔΩΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΚΗΝΗ, ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΛΙΤ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ.

Ο JIM STONE ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ «ΟΙ ΣΟΥΗΔΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΗΣ ΓΚΡΕΤΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΙΔΙΟΥ».

 


ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΡΕΤΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ  ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ «ΛΑΘΟΣ» ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΤΗΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙ (Η ΚΟΙΝΩΣ «ΜΑΝΙΠΟΥΛΑΡΕΙ»), Η LUISA-MARIE NEUBAUER, Η ΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΣΤΟ ΑΜΒΟΥΡΓΟ, ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΤΗΣ “ONE FOUNDATION” ΕΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Ο GEORGE SOROS ΚΑΙ ΟΙ MELINDA & BILL GATES.

ΤΟ ΑΞΙΑΣ 4 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΓΙΟΤ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΓΚΡΕΤΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΓΙΟΤ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ROTHSCHILD, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕ ΣΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΜΕΓΙΣΤΑΝΑ GERHARD SENFT. ΣΥΝ-ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΗΤΑΝ Ο PIERRE CASIRAGHI, ΕΓΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΡΕΝΙΕ Γ΄ ΤΟΥ ΜΟΝΑΚΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥ GRACE KELLY.

ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ 2015 “TAVISTOCK INSTITUTE: SOCIAL ENGINEERING THE MASSES,” (“ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ TAVISTOCK: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ”), Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ DANIEL ESTULIN ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΤΖΕΝΤΑΣ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗΣ ΕΛΙΤ:


 – ΝΕΑΝΙΚΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΛΑΘΗ.

  – ΧΑΣΜΑ ΤΩΝ ΓΕΝΕΩΝ, ΠΟΥ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΟ ΠΡΟΤΥΠΟ.

  – ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ “ΝΕΕΣ” ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΔΟΜΕΣ, ΟΠΟΥ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ, Ο ΛΕΣΒΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΑΝΣΞΟΥΑΛΙΣΜΟΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ «ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΕΣ».

  – ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ / ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ.

TO ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ TAVISTOCK, ΕΧΕΙ ΕΔΡΑ ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΑΣΕΞ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΛΥΣΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΝΩΡΙΣΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.

Ο JIM KEITH, ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ “MASS CONTROL: ENGINEERING HUMAN CONSCIOUSNESS”, ΕΓΡΑΨΕ: «ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΜΦΥΤΕΥΤΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΤΑΡΑΧΘΕΙ ΕΠΑΡΚΩΣ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΑΠΟ ΤΥΧΑΙΟ Η ΣΚΟΠΙΜΑ ΠΡΟΚΛΗΘΕΝΤΑ ΦΟΒΟ, ΘΥΜΟ Η ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ. ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ, Η ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟΥ. ΟΙ ΜΑΖΙΚΕΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑΞΙΝΟΜΟΥΝΤΑΙ ΥΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ «ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΑΓΕΛΗΣ» ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ  ΠΟΛΕΜΩΝ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΟΒΑΡΩΝ ΕΠΙΔΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΟΙΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ, ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΟΣΟ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΖΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ».

ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΟ SHOW ΤΗΣ GRETA ΣΤΑ ΗΝΩΜΕΝΑ ΈΘΝΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΝΟΣ ΠΑΡΟΜΟΙΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 27 ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ 1992, Η 12ΧΡΟΝΗ SEVERN CULLIS-SUZUKI



, ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΗΜΟΥ ΚΑΝΑΔΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΠΕΡΣΟΝΑΣ DAVID SUZUKI, ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΟΡΥΦΗΣ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ ΣΤΟ ΡΙΟ ΝΤΕ ΤΖΑΝΕΙΡΟ, ΟΠΟΥ ΕΚΑΝΕ «ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΣΙΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ. ΛΕΠΤΑ», ΛΕΓΟΝΤΑΣ «ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 12 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ».


ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΑΛΩΤΟΙ ΣΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ PSY-OPS.

ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ … ΣΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1990, ΑΛ ΓΚΟΡ ΚΑΙ ENRON «ΕΒΛΕΠΑΝ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ», ΟΠΟΥ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΟΠΩΣ Η GOLDMAN SACHS ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΜΠΟΡΙΑ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΑΝΘΡΑΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ»:

ΩΣ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΣΗΜΑΔΙ ΤΗΣ ΣΚΟΤΕΙΝΗΣ ΣΚΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ, Ο JUSTIN MURPHY ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ TWEETER ΟΤΙ “ΕΑΝ Η 16ΧΡΟΝΗ GRETA THUNBERG ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΣΤΟΝ JEFFREY EPSTEIN ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 16ΧΡΟΝΕΣ ΓΙΑ ΣΕΞ…”.

ΥΠΗΡΞΕ ΜΙΑ ΑΝΕΠΙΒΕΒΑΙΩΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΦΗΒΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΥΣΤΕΡΙΑΣ ΤΗΣ «ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ». ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΖΙΚΗΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΙΑΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΟΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΜΙΜΟΥΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗ ΜΑΚΡΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΑΤΗΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΥΣ ΠΟΥ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΧΝΑ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ «ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ» ΚΑΙ «ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΕΣ».

ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΙΣ 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1949, Ο ΆΛΝΤΟΥΣ ΧΑΞΛΕΫ, ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ «ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ» ΣΤΟΝ ΤΖΟΡΤΖ ΌΡΓΟΥΕΛ, ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΑΦΟΥ ΤΟ «1984» ΕΙΧΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ, ΓΡΑΦΕΙ:

«ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΠΩΣ Ο ΒΡΕΦΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΑΡΚΟ-ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ, ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΟΜΠ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ, ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΕΞΙΣΟΥ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΤΥΠΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΛΩΤΣΑΝΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΟΥΝ».

HTTPS://REDSKYWARNING.BLOGSPOT.COM/HTTPS://WWW.TRIKLOPODIA.GR/GRETA-THUNBERG-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B9%CF%8C%CE%BD%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CF%84/

ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΝΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ,ΟΥΤΕ ΒΡΕΦΟΣ ,ΟΥΤΕ ΠΑΙΔΙ,ΟΥΤΕ ΕΝΗΛΙΚΑ

ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

ΚΑΙ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΕΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΙΔΑΧΤΕΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ,ΚΑΙ ΓΑΛΟΥΧΥΘΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΑ-ΧΡΟΝΙΚΟ  ΑΞΙΑΚΟ ,ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΚΑΝΕΝΟΣ

ΚΑΙ ΑΝ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ,ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΄΄ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΄΄ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ,ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ[ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ,ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ]

Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΩΣ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ.


ΣΕΛΙΔΑ 11 ΑΠΟ 40
1.1. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ, ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
1.2. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΘΕΑΤΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΛΠ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΘΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΕΦΕΣΗ Η ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ.


1.3. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΘΛΗΜΑ. ΈΤΣΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ.


1.4. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΡΤΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΜΦΥΤΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ. ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.


1.5. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΟΠΩΣ ΘΕΑΤΡΟ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΓΛΥΠΤΙΚΗ, ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΑΣ.
1.6. ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ- ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ, ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ .


1.7. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ 12 ΑΠΟ 40  ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΟΤΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΈΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΣΤΟΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΚΛΠ).


1.8. ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ. ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΛΙΓΜΕΝΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗ.


1.9. ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ «ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ» ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ).
1.10. ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.


1.11. Η ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ. ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΕΪΚΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
1.12. ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΑ 13 ΑΠΟ 40  ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.


1.13. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΘΕ ΝΕΟΤΕΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.


1.14. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑΣ «ΠΟΛΙΤΗΣ».


1.15. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ. ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΟ. ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΩΝ.

 ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΣΕ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΘΙΓΕΙ, ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΔΙΑΡΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.
2.2. ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ ΧΩΡΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ, ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΑΞΟΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΣΕΛΙΔΑ 14 ΑΠΟ 40
2.3. ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΗΛΙΚΙΩΝ. ΘΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΕΝΑ «ΤΕΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Η ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ «ΕΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΡΤΙΣΗ», ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ, Ο ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ, ΤΑ ΝΕΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΝΕΕΣ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΕΣ, ΤΕΧΝΕΣ, ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΔΙΑΡΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ – ΚΩΜΟΠΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ, ΣΕ ΕΝΑ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
3.2. ΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ.



 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια