ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΨΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΙΣΤΙΚΟ ΨΕΜΑ....Ε.ΣΥ?

 ΧΑΡΟΛΝΤ ΠΙΝΤΕΡ – ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΨΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΙΣΤΙΚΟ ΨΕΜΑ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1930, ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΆΓΓΛΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΧΑΡΟΛΝΤ ΠΙΝΤΕΡ. ΤΟ 2005 ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΝΟΜΠΕΛ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΦΡΑΝΤΣ ΚΑΦΚΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ, ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΛΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ 1997

 

ΤΙ ΝΑ ΠΩ; ΈΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ. ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ. ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ. ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑ.

ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΥΠΗΡΞΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ, ΟΤΑΝ Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, ΕΝΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ: «ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΠΙΝΤΕΡ», ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΠΙΑΣΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ: «ΖΕΙ Ο ΠΙΝΤΕΡ;» ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΘΕΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΖΗΣΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ, ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΧΕΙΡΑΨΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑ’ΝΑ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΛΕΥΚΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ, ΚΡΥΟΥ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΥΘΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΥΘΟΣ!

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΕΙ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ;

«ΩΧ! ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΣΚΕΦΤΕΙ!».

ΠΡΟΤΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΣΤΕ; ΥΠΟΘΕΤΕΤΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΑΤΕ;

«ΟΧΙ, ΟΧΙ. ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΕΡΩΤΗΘΗΚΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ».

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ;

«ΝΑΙ. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ;».

ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ;

«ΊΣΩΣ. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΛΥΣΗ! ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΩΣ ΑΛΛΟΘΙ ΤΗΣ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ».

ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ;

«ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ, ΝΟΜΙΖΩ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΖΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ! Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΙΣ “ΜΕΓΑΛΕΣ” ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ! Ή ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ… “ΜΕΓΑΛΗ” ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ· ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ. ΕΤΣΙ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΙΣΩΣΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΟΤΑΝ ΕΠΙΛΥΕΤΑΙ».

ΑΠ’ Ο,ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ, ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!

«ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ;».

ΕΧΕΤΕ ΕΡΘΕΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ;

«ΝΑΙ, ΒΕΒΑΙΑ!». (ΓΕΛΙΑ)

ΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΥΣ ΘΝΗΤΟΥΣ;

«ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΟΙ. ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ».

ΟΤΑΝ ΛΕΤΕ ΑΣΧΗΜΟΙ, ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ;

«ΑΣΧΗΜΟΙ. ΑΣΧΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΛΗΣΤΟΣ, Ο ΕΠΙΘΥΜΩΝ ΝΑ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ. ΤΟ “ΜΕΤΡΟ” ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΑΣ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ “PARTY TIME”».

 

ΝΑΙ. ΜΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ «PARTY TIME». ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ.

«ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ. Ο,ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΟΜΨΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.

 ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΕΝΑ ΠΑΡΤΙ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣ ΦΩΝΕΣ, ΗΧΟΥΣ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ, ΟΤΙ ΕΞΩ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΡΕΙΑ, ΜΙΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΒΙΑΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!

 ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΑΜΕΜΕΙΓΜΕΝΟΙ ΣΕ Ο,ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ! ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΛΕΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ: “ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΑΚΛΟΝΗΤΗ, ΕΤΣΙ…» (ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΗ ΣΦΙΓΜΕΝΗ ΤΟΥ ΓΡΟΘΙΑ). ΓΙ’ ΑΥΤΟΝ Η ΕΙΡΗΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΛΟΝΗΤΗ, ΚΑΛΗ, ΑΝΑΓΚΑΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ, ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ. ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Η ΕΙΡΗΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!».


ΟΤΑΝ ΣΥΝΑΝΤΑΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΚΑΒΓΑΔΙΖΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ Η ΤΟΥΣΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙΤΕ, ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΣΤΕ;

«ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥΣ. ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΒΓΑ ΓΕΝΝΑΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΛΛΟ ΠΡΕΣΒΗ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΚΑΠΟΤΕ, ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΤΗΣ ΓΚΡΙΝΠΙΣ. ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ; ΕΙΧΕ ΑΝΑΤΙΝΑΧΘΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.

 ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΩΡΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΜΑΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΦΟΒΕΡΑ ΑΛΑΖΟΝΑΣ. ΕΓΩ ΕΠΕΜΕΝΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΤΙΝΑΞΑΝ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΑΡΝΙΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ: “ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΕ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ”! (ΓΕΛΙΑ) ΤΟΤΕ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΤΟΥ: “ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ, ΚΥΡΙΕ, ΜΕΣΩ ΕΣΑΣ Η ΓΑΛΛΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ!”».


ΓΕΝΙΚΩΣ ΕΙΣΤΕ ΤΟΥ ΚΑΒΓΑ;

«ΕΧΩ ΤΗ ΦΗΜΗ ΟΤΙ ΠΡΟΚΑΛΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΑΡΝΙΕΜΑΙ. ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΒΟΛΑ. ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΜΙΑ “ΠΛΑΣΤΗ” ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ. ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΦΟΒΕΡΑ: Η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΘΕΣΗΣ… ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ’ ΟΛΑ».

ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΧΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΣΑΚΩΘΕΙ ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ; (ΓΕΛΙΑ)

«ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΤΕ ΤΩΡΑ… ΠΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΗΤΑΝ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ’60. ΗΜΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΑΦΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ: “ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ! ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ”. ΜΙΛΟΥΣΕ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ. ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΚΟΣΤΟΥΜΙ ΚΑΙ ΓΡΑΒΑΤΑ.

 ΞΑΦΝΙΚΑ, ΛΟΙΠΟΝ, ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΡΑΣΕΙΣ, ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΕΙ: “ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ”. ΓΥΡΙΣΕ, ΜΕ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ: “ΥΠΟΘΕΤΩ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΒΡΩΜΟΕΒΡΑΙΟΣ”. ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΟΡΘΙΟΣ, ΠΛΗΣΙΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΜΕ ΣΙΓΑΝΗ ΦΩΝΗ: “ΓΙΑ ΞΑΝΑΠΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟ”. (ΓΕΛΙΑ) ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ. ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΑ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΟΥ. ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΙΗΓΟΥΜΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ. ΑΥΤΟΣ ΜΟΛΙΣ ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ ΜΠΟΥΝΙΑ ΠΗΓΕ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΠΟΤΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΔΙΑΛΕΞΗ: “ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ…”.

 ΠΡΟΤΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΗ ΔΙΑΛΕΞΗ ΜΟΥ, ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗ ΓΡΟΘΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΔΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ. ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΕΛΠΙΖΩ! (ΓΕΛΙΑ) ΕΓΙΝΕ ΧΑΜΟΣ. ΕΠΕΣΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΦΟΒΕΡΑ ΑΓΡΙΑ. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΥΜΙΖΕ ΚΟΛΑΣΗ. ΗΡΘΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΑΖΕΨΕ. ΕΙΠΕ ΑΥΤΟΣ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑ, ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕ. ΓΥΡΙΣΕ Ο ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ: “ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕ;”. “ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΒΑΛΕ ΕΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ”. ΤΟΤΕ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ: “ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ, ΘΑ ΞΕΧΝΟΥΣΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΜΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΝΟΧΛΗΣΗ”! ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΣΕ Ο ΤΥΠΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΑΣΠΡΟ ΤΟΥ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ: “ΤΙ ΘΑ ΠΩ ΓΙ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΕΚΕ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ;”. ΣΗΚΩΣΑ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ: “ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ. ΕΙΣΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ;”. ΤΟΥ ΕΙΠΑ:

 “ΝΑΙ”. “Α, ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕΣ. ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕΣ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ;”. ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΟΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ».

ΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ;

«ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ Η ΓΡΟΘΙΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ! ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΣΗΚΩΣΕΙ ΧΕΡΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΑΡ’ ΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ».

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗ ΒΙΑΙΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ;

«Η ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΑΠΛΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΒΓΑ».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΤΕ;

«ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΑ. Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ».

ΝΙΩΘΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΙ;

«ΝΑΙ. ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΝΑ ΠΙΕΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟΝ ΟΡΟ, ΗΘΙΚΗ ΑΞΙΑ Η ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ, ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΩΣ Ο,ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ. 

ΑΥΤΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΠΩΣ Ο,ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟ! ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΚΑΘΕ “ΚΑΛΗ” ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ, ΤΗΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ “ΕΥΕΡΓΕΤΕΙ”! ΒΕΒΑΙΑ, ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ, ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΗΜΑΣΙΕΣ ΤΟΥΣ Η, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ, ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΛΕΝΕ!».

ΑΡΑ ΥΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

«ΑΚΡΙΒΩΣ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΦΟΒΕΡΟΥΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ, Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΗΓΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΑΡΑΓΟΥΑ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΟΓΚΡΕΣΟ, ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ, ΑΠΟΦΑΣΙΖΕ ΑΝ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΝΤΡΑΣ. ΗΤΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΡΙΓΚΑΝ. ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΣ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΗΡΕΜΙΑ ΕΝΟΧΗ ΠΟΥ ΕΦΤΑΝΕ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΡΩΔΙΑΣ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΙΕΡΕΑΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΣΤΗ ΝΙΚΑΡΑΓΟΥΑ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗ: “ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΚΥΡΙΕ ΠΡΕΣΒΕΥΤΑ, ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΑΝΑΚΩΧΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ – ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ. ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙ ΚΟΝΤΡΑΣ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΣ, ΤΙΣ ΒΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΚΟΤΩΣΑΝ.

 ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΓΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΣΑΣ ΛΕΩ, ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΤΙΝΑΧΘΕΙ, ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ. ΑΝ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΝΤΡΑΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΘΟΥΝ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ”. Ο ΠΡΕΣΒΗΣ ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΕΙΠΕ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΙΑ, ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ ΦΩΝΗ ΤΟΥ: “ΠΑΤΕΡ, ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ. 

ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΟΙ ΑΘΩΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΠΑΝΤΑ!”. ΤΟΝ ΚΟΙΤΟΥΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟΒΛΑΚΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΡΥΒΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ. ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΙΤΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟΒΛΑΚΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΧΑΡΩΠΑ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ».

ΤΟ ΨΕΜΑ ΠΟΣΟ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;

«ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΨΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΙΣΤΙΚΟ ΨΕΜΑ. ΤΟ ΠΕΙΣΤΙΚΟ ΨΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΒΑΘΥ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΨΕΥΤΗΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ».

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;

«ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ».

ΜΗΠΩΣ ΤΟ «ΚΑΛΟ» ΚΑΙ ΤΟ «ΚΑΚΟ» ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΘΕΣΗΣ, ΟΠΤΙΚΗΣ ΓΩΝΙΑΣ;

«ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ· ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ Η ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΜΟΝΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ Η ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΛΟΝΗΤΗ, ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ».

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Η ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΕΤΕ;

«ΝΑΙ. ΘΑΥΜΑΖΩ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΙΗΣΟΥΙΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΘΑΡΡΑΛΕΑ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ. ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ (ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ) ΕΧΕΙ ΤΙΤΛΟ “ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΣ”. ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ».

ΟΧΙ.

«ΜΙΛΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΕΞΙ ΙΗΣΟΥΙΤΩΝ ΣΤΟ ΕΛ ΣΑΛΒΑΔΟΡ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΞΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ, ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΠΙΣΤΕΥΑΝ, ΒΕΒΑΙΑ, ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΚΟΝ. ΕΤΣΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΝ ΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ. ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ. ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΑΥΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΛΩΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΤΡΑΤΟ ΤΟΥ ΕΛ ΣΑΛΒΑΔΟΡ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΛΕΚΤΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙ ΣΤΙΣ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΟΙ ΗΠΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΞΙ ΙΗΣΟΥΙΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΑΝ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΥΤΗ ΕΙΔΕ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΙΔΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ. ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΩΡΕΣ ΚΡΥΜΜΕΝΗ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΥΨΩΝΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ­ ΕΝΑΣ ΕΙΧΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΘΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΑΧΑΙΡΙ. ΤΑ ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΙΗΣΟΥΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΤΗ ΦΥΓΑΔΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ. ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, ΤΗΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΜΑΪΑΜΙ ΣΕ ΕΝΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ. ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ. ΤΗΝ ΑΝΕΚΡΙΝΑΝ ΓΙΑ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΗΜΕΡΕΣ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΜΙΑ ΑΓΡΟΤΙΣΣΑ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΕΝΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ. ΠΡΩΤΑ ΤΗΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΑΝΤΑΡΤΗΣ, ΗΤΑΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΗΣΟΥΙΤΕΣ ΙΕΡΕΙΣ. ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ ΠΟΡΝΗ, ΩΣΠΟΥ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΜΕΓΑΛΗ “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ” ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ. Η ΜΕΓΑΛΗ “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ” ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟ “ΚΑΛΟ” ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ! ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΛΕΩ Ο,ΤΙ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ” ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ Η ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΚΑΙ Η ΓΑΛΛΙΑ ΚΑΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ».

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ «ΚΑΚΟ» ΕΛΚΕΙ ΣΤΟ ΘΕΑΜΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ; ΟΙ «ΚΑΚΟΙ» ΗΡΩΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΙΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΙ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ;

«ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ».

ΕΣΕΙΣ ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΤΕ ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΣΑΣ ΕΡΓΟ ΕΝΑΝ «ΚΑΚΟ»; ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΤΕ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΙΣ ΑΤΑΚΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ;

«ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΤΕ ΕΝΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ “ΚΑΚΟ” ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ “ΚΑΛΟ” ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΕΤΣΙ. Μ’ ΑΡΕΣΕΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟΙ ΣΤΟ “ΚΑΛΟ” ΚΑΙ ΣΤΟ “ΚΑΚΟ”… ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ Σ’ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ!».

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΣΑΣ;

«Ε, ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΕΤΣΙ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΔΙΑΠΟΤΙΖΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ… ΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑ, ΟΙ “ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙΡΟΙ” ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ Η ΜΑΛΛΟΝ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ, Η ΑΡΧΙΚΗ ΙΔΕΑ, ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΕΝΩ ΗΜΟΥΝ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΣΤΡΑΨΕ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ… ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΣΤΡΑΨΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΑ… ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ… (ΓΕΛΙΑ) ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ. (ΓΕΛΙΑ) ΕΤΡΕΞΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΔΩΜΑΤΙΟ, ΕΦΤΑΣΑ ΟΜΟΛΟΓΩ ΣΑΝ ΑΣΤΡΑΠΗ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ».

ΕΧΩ ΧΙΛΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΜΙΛΑΤΕ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΝΕΕΣΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΡΩΤΗΣΩ; ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ…ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΡΙΝ, ΚΑΘΩΣ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ, ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ: «ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΣΤΟΣ… ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ».ΓΙΑΤΙ;

«ΕΙΜΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΝΟ… ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΘΡΗΣΚΟΣ… ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ». (ΓΕΛΙΑ)

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ, ΔΗΛΑΔΗ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΓΕΛΑΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ;

«Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΑΥΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ! ΜΙΑ ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!». (ΓΕΛΙΑ)

Η ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΞΗΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΝΟΗΣΗ;

«ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΒΟΗΘΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ;».

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΒΟΗΘΟΥΝΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΕΞΗΓΟΥΝ.

«ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΘΕΟ, ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ; ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΜΑΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ; ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΤΣΙΟΖΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ!».

ΜΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟ…

«ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ… ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΘΕΟΣ…».

ΠΟΤΕ ΠΑΨΑΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ;

«ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΨΑ ΠΟΤΕ. ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΒΡΑΪΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΘΡΗΣΚΟΙ, ΑΛΛΑ ΑΠΕΔΙΔΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟΝ ΘΕΟ! ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ. ΣΤΑ 13 ΜΟΥ ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ… ΟΣΟ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ».

ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΑΤΕ ΑΠΙΣΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ… (ΓΕΛΙΑ)

«ΤΟ ΠΙΑΣΑΤΕ… ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ».

ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΤΕ;

«ΣΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΛΟΝΔΙΝΟ».

ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ;

«ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΓΩ ΚΑΝΩ Ο,ΤΙ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ! ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΟΝ!».

ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

«ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ… ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ».

ΑΡΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΖΗΣΑΜΕ ΩΣ ΤΩΡΑ, Ε;

«ΝΑΙ. ΕΓΩ ΤΗ ΜΟΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΝΑ ΒΓΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. ΤΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΞΕΧΝΙΕΜΑΙ… ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΗΧΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΩΝ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΑΠΟΡΡΟΦΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ Ο,ΤΙ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΤΑ ΧΡΟΝΟ! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ».

ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

«ΕΥΤΥΧΩΣ… ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ».

ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ;

«ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ. ΑΛΛΑ Ο,ΤΙ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΕΡΑ… ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΤΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ ΑΥΡΙΟ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΑΚΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. (ΓΕΛΙΑ) ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΛΕΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΕΛΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ… ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΛΕΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΦΗΤΗΣ. ΤΟΝ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ, ΛΟΙΠΟΝ, ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ, ΟΤΙ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ».

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ;

«ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΗΞΕΡΑ ΠΡΙΝ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ… ΥΠΑΡΧΟΥΝ! ΑΥΤΑ… ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!».

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΝΗΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΚΑΘΟΡΙΣΕ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟ;

«ΝΑΙ, Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑ».

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΛΟΝΔΙΝΟΥΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ;

«ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΑ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ. ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ. ΠΕΡΑΣΑ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΦΥΓΑ».

ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΜΙΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ;

«ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ. ΕΓΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΗΜΟΥΝ 9 Η 10 ΕΤΩΝ. ΜΟΥ ΕΛΕΙΠΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ. Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΟΜΕΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ. ΜΙΑ – ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΝΟΥΑΛΗ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΞΑΝΑΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΝΟΥΑΛΗ ΤΟΤΕ. ΜΕΝΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΣΤΡΟ… ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ. ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΜΑΝΤΑΤΑ. ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΩ ΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ… ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ, ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. ΞΕΡΕΤΕ, ΕΖΗΣΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΓΓΛΙΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΤΑΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΖΩΝΤΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ. Η ΑΓΓΛΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΘΡΩΠΗ, ΧΑΜΕΝΗ, ΜΥΣΤΙΚΗ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ, ΑΝΗΣΥΧΗ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ».

ΑΛΗΘΕΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΑΤΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΑΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ; (ΓΕΛΙΑ)

«ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ».

Η ΤΕΧΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ;

«ΟΧΙ, ΓΙΑΤΙ Η ΤΕΧΝΗ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΗ, ΕΝΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΗ».

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΔΗΛΑΔΗ; ΝΑ ΕΞΗΓΕΙ;

«ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΟ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ. ΕΨΑΧΝΕ ΜΙΑ ΑΝΕΞΕΡΕΥΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ. ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ. ΩΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΖΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ».

ΑΡΑ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΗΣ, Ε;

«ΒΕΒΑΙΑ. ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ».

ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΥΤΡΩΣΗ;

«ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟΝ ΟΡΟ. ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ! Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ. ΕΓΩ, ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ 13 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΜΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΕΙΡΗΝΑ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ. ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΑΣ, ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΗΠΑΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΥΛΙΓΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ. ΚΑΙΓΟΝΤΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΕΙΧΑΝ ΡΙΞΕΙ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΕΣ ΒΟΜΒΕΣ. ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΙΓΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΤΟΤΕ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ: ΤΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ ΤΟΥ ΚΡΙΚΕΤ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΓΡΑΠΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ!».

ΤΙ ΓΡΑΦΑΤΕ ΤΟΤΕ;

«ΗΜΟΥΝ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΓΡΑΦΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ! ΕΓΡΑΦΑ ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΡΑΦΑ ΕΡΩΤΙΚΟΥΣ ΠΑΙΑΝΕΣ!».

ΑΡΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΑΛΛΑ…

«ΟΧΙ, ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ».

ΟΤΑΝ ΛΕΤΕ «ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ», ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ; ΕΧΕΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ;

«Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. ΓΡΑΦΟΥΜΕ, ΔΗΛΑΔΗ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

 ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΟΥΡΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ, ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΟΛΟΙ ΣΟΥ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ “ΣΚΑΤΟ”! ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ “ΣΚΑΤΟ”! ΤΕΛΙΚΩΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ. ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΤΙΧΟ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΜΙΛΤΟΝ, “Η ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΝΕΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ ΠΕΝΘΟΥΝ”. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΥΣΗΣ! (ΠΑΥΣΗ) ΤΕΛΙΚΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΠΡΙΝ, ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΖΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΜΑΚΡΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΕΙΡΗΝΗΣ».

ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ;

«ΕΧΟΥΝ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ, ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ».

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΛΑ Η ΤΑ ΑΤΟΜΑ;

«ΑΧ (ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΕΙ) ΘΕΕ ΜΟΥ! ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΖΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΩΣ ΟΙ ΜΑΖΕΣ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ, ΟΙ ΜΑΖΕΣ ΠΛΗΓΩΝΟΝΤΑΙ. ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΛΗΓΗ, ΜΙΑ ΑΙΜΑΤΗΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ».

ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ;

«ΟΧΙ. ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΑΛΛΑ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΗΤΑΝ Ο ΧΕΜΙΝΓΚΓΟΥΕΪ, ΣΤΑ 13 ΜΟΥ».

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΛΑΣΙΚΟ, ΟΠΩΣ Ο ΣΑΙΞΠΗΡ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ;

«Ο ΣΑΙΞΠΗΡ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ. ΙΣΩΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΙΚΟΣ. ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ. ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΘΑΥΜΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΦΤΑΣΕΙ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ».

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΤΕ, ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΕΝΝΟΩ, ΓΙΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΣΑΣ;

«ΤΟΝ ΤΖΟΙΣ. Ο “ΟΔΥΣΣΕΑΣ” ΤΟΥ ΤΖΟΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ. ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ, ΑΠ’ ΟΣΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ».Θ.ΛΑΛΑΣ 

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.


ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

  • Μεταξύ άλλων στα ελληνικά έχουν κυκλοφορήσει τα:
  •  Πάρτι Γενεθλίων (εκδόσεις Δωδώνη, μετάφραση: Παύλος Μάτεσις)
  • Η Συλλογή – Ο Εραστής (εκδόσεις Δωδώνη, μτφρ: Παύλος Μάτεσις)
  • Παλιοί Καιροί – Ένα Ακόμα Και Φύγαμε (εκδόσεις Δωδώνη, μτφρ: Μάγια Λυμπεροπούλου)
  • Ο Επιστάτης (εκδόσεις Κακουλίδης, μτφρ: Κώστας Σταματίου)
  • Οι Νάνοι (εκδόσεις Καστανιώτης, μτφρ: Παύλος Μάτεσις)
  • Προδοσία (εκδόσεις Δωδώνη, μτφρ: Μάριος Πλωρίτης)
  • Τέφρα και Σκιά (εκδόσεις , μτφρ: Τζένη Μαστοράκη)
  • Τοπίο και Σιωπή (εκδόσεις Λαβύρινθος, μτφρ: Χριστίνα Μπάμπου-Παγκουρέλλη)
  • Πόλεμος (εκδόσεις Αιώρα, μτφρ: Τάνια Παπαδοπούλου)
  • Ποιήματα 1948-2004 (εκδόσεις Κέδρος, μτφρ: Νίνος Φενέκ Μικελίδης)

ΧΑΡΟΛΝΤ ΠΙΝΤΕΡ. Ο ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΑ ΔΙΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ,ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΄΄ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ΄΄ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ,ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΝ

 Ο ΦΟΡΕΑΣ  ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,ΩΣΤΕ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ ΝΑ ΧΤΙΣΤΕΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΛΟΓΙΚΗ,ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ








Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια